Medigenic Toetsenbord
Active Key AK 8100
Product beschrijving

Medigenic toetsenbord

Conventionele toetsenborden zijn niet te reinigen en zijn daarom een potentiële bron van infectie verspreiding. Een hygiënisch toetsenbord is nog steeds niet hygiënisch, wanneer het niet gereinigd wordt. Daarom hebben Medigenic Compliance toetsenborden een unieke “cleaning alert” functie. Het toetsenbord geeft zelf aan wanneer reiniging nodig is.

Testresultaten hebben uitgewezen dat er een reductie van 94% in bacteriële verspreiding mogelijk is, wanneer het met regelmaat tussen de 2 en 12 uur gedesinfecteerd wordt.

Het Medigenic toetsenbord is speciaal ontwikkeld voor ziekenhuizen, huisarts- en tandartspraktijken en (farmaceutische) laboratoria. U reinigt het gladde, water- en stofdichte oppervlak snel en gemakkelijk met antibacteriële middelen.

Ondanks het platte oppervlak heeft het Medigenic toetsenbord een prettig aanvoelende toetsaanslag. De backlight functie zorgt ervoor dat u prettig kunt werken, ook in slecht verlichte ruimtes.

Medical Scroll mouse - Medische Muis

De Medigenic Scroll Mouse is waterdicht (IP65) en makkelijk te desinfecteren met medische sprays en wipes. Door het naadloze ontwerp kunnen bacteriën zich niet  vestigen. Een essentieel instrument in de operatiekamer, intensive care, praktijk en overal waar hoge hygiëne eisen worden gesteld.

Eigenschappen

• Vlak oppervlak, makkelijk te desinfecteren

• Op plek van gebruik te desinfecteren

• Waterdicht (IP65)

• Verlichte  toetsen (Compliance en Compliance Compact)

Wilt u een afspraak maken in de showroom?
Vraag een bezoek aan.
Bekijk andere Software & Accessoires